Nieuwe hoofdsponsor PEC Zwolle: ”Zijn erg blij met de keuze”

PEC Zwolle heeft een nieuwe hoofdsponsor. Tot medio 2019 prijkt de naam van Molecaten, specialist in campings en vakantieparken, op het shirt van de verliezend bekerfinalist uit Overijssel.

”Al drie jaar prijkt onze pauw trots op de achterzijde van de PEC Zwolle-shirts”, verklaart Tim Slager namens de sponsor. ”Dat waren zowel voor Molecaten als voor PEC Zwolle mooie jaren. Wij vinden het daarvanuit niet meer dan logisch dat wij elkaar komend seizoen helpen om er weer een prachtig jaar van te maken. Omdat wij als familiebedrijf geloven in continuïteit op de lange termijn past onze toezegging voor meerdere jaren hier helemaal bij.”

”We zijn erg blij met de keuze van Molecaten om het komend seizoen te prijken op de voorkant van het shirt”, reageert voorzitter Adriaan Visser. ”Met Molecaten hebben wij een shirtsponsor aan ons gebonden, die een landelijke uitstraling heeft. Tevens is het een partij die ons al enkele seizoenen trouw is als sponsor. Het doet me deugd dat het sponsorschap van Molecaten nu is gepromoveerd naar de voorkant van het shirt.”

Molecaten nieuwe hoofdsponsor PEC Zwolle (@Molecaten). http://t.co/FlyA4Cbqah #peczwolle #molecaten #hoofdsponsor pic.twitter.com/oYeW1kpmwK— PEC Zwolle (@PECZwolle) 31 juli 2015

Nieuwe shirtsponsor ‘#Molecaten’ van de achterkant naar de voorkant. Zijn wij als club erg blij mee. @JoostBroerse pic.twitter.com/UY02lpKfRr— Gerard Nijkamp (@GerardZwolle) 31 juli 2015

Van de redactie van:: Voetbal Centraal

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *